Don't lose your way..

Uuh.. karatefylla i lördags.. eller "ballongfylla" som det kallas här uppe efter en fest under termin 1 då jag fick en uns för mycket krogvatten i mig. Nu är det termin 4 och man har tydligen inte lärt sig nånting.. men men.. Lyckades falla handlöst över Tobbes soffa på förfesten med.. snubblade helt enkelt, lite skämmigt men man får bjuda på det.. såg förmodligen roligt ut för det kändes så i fallet. :D  Nåväl, för övrigt har det mest vart strul med att få ordning på projektet.. jag och Karin har kämpat med en hopplös ide vi inte ens viljat göra och idag efter pitchningen gjorde vi det enda rätta.. slängde skiten! Detta innebar dock att man plörtsligt stod helt utan projekt.. åtminstone till för några timmar sen då en snubbe ur bildklassen ringde och behövde musik till en reklamfilm och eventuellt två kortfilmer.. och vips hade man en projektide igen, dessutom en mycket roligare. Nu ska man "bara" få till nån bra musik med som kan passa in.. ska upp och träffa de som ska göra filmen i morgon så får se vad dom vill ha för nåt stuk på det hela.

Besökte terapeuten idag med efter ett uppehåll på tre veckor.. sas inte så mycket.. händer inte så mycket men det är mest mitt fel.. måste ta tag i det lite mer.. lite bättre.. fick idag låna hem den berömda "svarta boken".. ska se om det finns nån bra läsning i den.

Och jag ska inte skriva nåt om Brittans hår.. skitans nu gjorde jag det ändå.. Iaf, Flickor, behåll ert hår! Åtminstone det på huvudet.. ;-P ..tösen ser ju inte klok ut!  Måste även lägga ett litet gnäll på att det är sjukt kallt här för tillfället.. Ge mig sommar och tunna kläder.. en söt flicka och en kall öl med kondens på glaset. Sen lite synthpop på hög volle och lyckan är gjord! Someday, somehow.. maybe.


I've got the brain, you've got the looks, lets make lots of money!



Kommentarer
Postat av: Linda

haha grattis till boken! tyckte väl att du borde få den förr eller senare.. :P nej men seriöst, det är bra. take care..

Postat av: maria

Men låt Brittan raka sig om hon så vill! Du kommer i alla fall aldrig få kamma hennes hår! Kallt är det, men man får göra det bästa av situationen. En kopp varm choklad i soffan med en bra film på tv. Så klarar man sig igenom vintern. Eller med massor av kläder i en slalombacke.

2007-02-22 @ 10:34:26
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Oj, vad arg jag lät. Jag är inte arg Walle.

2007-02-22 @ 10:35:28
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Ska försöka bli lite snällare. Typiskt att jag skriver här om att vintern inte ärså farlig så klär jag mig för dåligt och går till skolan sen. Nu sitter jag här helt nerkyld och kommer aldrig tina igen! Filma på vintern är INTE kul! I morgon ska jag lyssna på musik hela dagen! :D

2007-02-22 @ 17:47:15
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Fanny

Klart de var det.... :P Nee tyvärr har ja ikke mycket tid över för dig.. =/ du får väl komma upp och hälsa på i orsa.. men de vågar du ju ikke..! Kyss

2007-02-23 @ 22:29:12
URL: http://pintet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback