Ice age..

Ordet "trött" har fått en helt ny innebörd. Känner mig helt trasig, jobbat natt och dag om vart annat så min dygnsrytm är helt körd.. jag sover när jag hinner. Senaste dygnet har jag inte hunnit sova nånting typ. Jobbade i morse, känns underbart att få dra ut i -10 grader klockan 05:30 när man inte sovit på ett dygn.. nåväl, nu kräver jobbet i sig inte så väldigt mycket, det är mest övervakning av maskiner osv men ändå.. Zzzz...Zzz... Och i morgon vid 06:00-tiden åker jag mot Göteborg igen (dock via Sthlm).. ska bli nice, umgås lite med kusinen och dräpa några öl för att sedan gå och se några band, låter som en bra kväll på förhand iaf. Ska troligen också träffa självaste Thermostatic-Louise för en fika och får väl kolla om hon är laddad inför spelningen. Jag kommer dock behöva underhålla mig själv några timmar i Götet innan alla slutar sina arbeten, det lär ju bli sjukt segt.. men what to do?

Falun är kallt ikväll..

Borde nog försöka styra upp lite julklappar snart oxå.. usch.. jag är verkligen utan överdrift sämst i världen på att hitta på saker att ge bort. + att gå och trängas med folk på stan och i affärer är ju inte speciellt kul. Smått hysteriskt där ute.. Får se om man kanske kan orka pallra sig till Kupolen eller nåt nästa vecka. Nä nu ska jag nog slänga mig i sängen och slappa lite.. och kanske ringa ett samtal. ;)


"Genom nattens djupa mörker är du ljuset på min väg.."

Kommentarer
Postat av: maria

Du kan ju leta julklappar i Göteborg hela dan.. :D

Postat av: Elin

Julklappar är svårt. man vill hitta något perfekt. Men jag blir alltid nöjd när jag får något personligt så det uppskattas alltid! Det kan man ge till sina vänner/familj. Något som kommer från hjärtat! Det är mer värt en t.ex en tröja.

Godjul i förskott :D

elinsofia.blogg.se

2007-12-15 @ 12:43:33
Postat av: Egoina

min näsa ser faktisk ut så.......:(

2007-12-19 @ 01:01:52
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback