I guess a handfull of disregards have build up to this..

Sitter lite halvsliten vid mors dator med en kopp grönt te och slappar. Blev lite hårdare fest igår än vad som var planerat så man är lite trötter idag. Trötter är man oxå pga att jag var uppe vid 08:00 för att dra och kolla på den traditionella fotbollsturneringen (KM) som går varje år på annandagen. Orkade dock bara sitta där till 14:00 ca, sen hade rumpan min domnat bort av den otrevliga läktarstolen och en massa rastlöshet börjat krypa i mina ben. Nu ska jag bara vila fram tills 18:00 då det är fest hos Z (var egentligen idag det skulle va fest, igår bara hände, det råkade.. det blev). Planen är att ta det hyffsat lugnt ikväll iaf.. får väl se hur det går. En annan sak jag hade glömt är att det finns grymt mycket vackra flickor här i Khamn.. noterade det under fotbollstittandet. Ögonbalsam. Blev väldigt sugen på att....... börja spela lite fotboll igen oxå.. bara lite lätt. Ska nog se till att leta reda på nåt lag när jag är på plats sen och har installerat mig och så.. det är ju hälsosamt att röra på sig lite har jag hört så varför inte? 

Nu blir det sängen, ska ligga sked med mammas kisse. Frid. 

Kommentarer
Postat av: maria

men men jag då? jag skulle kunna behöva en storsked nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback