Commencing countdown..

Hektisk vecka.. och än är det långt ifrån över. Skulle behöva en hel vecka till känner jag för att hinna göra det jag borde, nu har jag inte den tiden på mig så allt ska helst hinnas med idag. Har iaf nyss jobbat klart för i år. Fick sluta vid 06:00 trots att jag egentligen var inbokad till klockan 14:00.. men vem pallar jobba 24 timmar av de senaste 32? Nah blev inte så, dom tyckte att jag förtjänade lite sömn så jag fick dra hem.. synd bara att jag inte har tid att sova. Måste fixa en massa innan jag drar ner till la familia för julmys. Ska dessutom iväg på äventyr i morgon med hela dagen.. förhoppningsvis blir det ett trevligt äventyr. Vi får se. Hoppas iaf.

Fruktansvärt sjukt jävla onödigt kallt ute nu med... så, var tvungen att få det ur mig.

Var ju på Wonderlands Winter Party i Götet förra helgen.. var riktigt kul, röjde som fan! Vad som inte var lika kul var att jag drack mig tillbaka till stenåldern. Inget jag brydde mig om då men dagen efter var man inte så tuff.. Att man fortfarande inte lärt sig. Konstigt. Nåväl, lika bra att ta tag i allt som ska göras i dag då.. usch, detta kommer bli en låååång dag.

Först en kopp te... (ingefära/kamomill). Ja, lite gay kanske men det skiter jag i...


"Life is what happens to you while you're busy making other plans.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback