No more weak spots..

Veckorna hos SJ är avklarade och tiden där har vart mycket kul och givande men nu bär det av till stället där jag senare ska jobba.. Beskedet om när/var/hur jag skulle börja dessa sista veckor dröjde men nyss fick jag veta att jag börjar i morgon kl 05:00 så det blir till att packa ihop lite snabbt och dra ner till Emmaboda och lägga sig. Bara fyra veckor kvar nu av utbildningen.. och i veckan får vi kanske en lägenhet med, får hoppas bejb gör ett gott intryck idag på visningen, men det gör hon alltid så nog inga problem..

Sömnproblemen kvarstår.. drygt.

Kommentarer
Postat av: maria

Har inte du piller mot sånt? :)

Postat av: Tess

vadå? gör hon ALLTID ett gott intryck på visningar? gör hon inget annat än visningar? eller ni kanske har visningar ganska ofta? nu ska jag snora klart på min tröja sen ska jag äta blomkål, jag ÄLSKAR blomkål!

2008-10-28 @ 20:13:44
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Tess

det sägs ju att vissa dagar har det där lilla magiska över sej, nu vet jag precis vad det handlar om. det var en magisk natt på toalettgolvet :D

2008-11-01 @ 13:14:32
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback