Maybe, maybe, maybe..

Nån som sett den där Hemköpsreklamen där ett gäng studenter ska laga nån näringsrik laxgryta? Killen som utbrister att han "älskar blomkål" där.. usch, jag klarar inte av att se honom. Samma sak gäller, som Tess tidigare nämnt, när Ellen DeGeneres dansar i början av sitt program.. man mår lixom illa efteråt. Nåväl.. som ni märker har jag inte mycket vettigt att skriva.. har ledigt några dagar nu iaf.. återstår att se vad jag gör med den ledigheten.

Ölsugen är jag med.. glömde köpa innan men orkar inte till affären igen..

För övrigt håller vi lite tummar för en lägenhet som skulle passa oss bra, får besked nästa vecka hur det blir.. just have to wait and see..

Frid kamrater.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahah det är nog dina isåfall!! HAHAH!

Postat av: Fanny

Jaa, har har ju tröja, kalt ju.. ;) sen är de ju ine med stickat till hösten.. ;)

2008-10-19 @ 17:38:48
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: Tess

men eller huuuuuur. killen är gräslig, jag verkligen skäms varje gång jag hör han säga att han älskar blomkål. usch nu börja ja skratta, skäms han inte själv? det måste han väl göra? ja han måste fan skämmas...usch!

2008-10-20 @ 05:45:14
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: maria

Jag har missat den där reklamen helt. Får nog börja kolla på tv kasnke.

Jo det är han i Snook. Syrran sa det direkt efter jag hade uppdaterat bloggen.. :) Skitsnygg! Och ja, bra låt.

2008-10-20 @ 10:21:47
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback