From A to B with X..

Vet inte riktigt vad jag ska rapportera om, det mesta just nu kretsar kring tågkörande. Ganska nyss hemkommen från Malmö där jag spenderat natten på ett smårisigt hotellrum. Kvitt samma, jag är inte så kräsen.. sängen var skön iaf. Ska ha samma pass i morgon men då blir det ett annat hotell. I helgen var jag i Stockholm en snabbis och hälsande på frugan och kissarna. Knappt hemma i min egen lägenhet nåt alls numera.. får se hur det blir i helgen.

Nu ska jag nog vila en timme, steg upp 03:30 i morse.. det är tidigt.. för tidigt. 

Frid kamrater!

Kommentarer
Postat av: Fanny

jaa..dom är redan framme.. hemskt.. =/

Postat av: Fanny

Har du krockat med flera älgar..? urcha vad läskigt.. =/

2008-10-16 @ 16:12:01
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jaa, urcha vad hemskt..skulle nog inte klrara av att köra tåg.. =/ kram

2008-10-16 @ 17:30:29
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback