My best friend is a robot..

Är ganska trötter, jobbat hela dagen.. typ. Dock vart rätt lugnt. Har samma pass i morgon men då lär det vara mer folk på tågen. Då min stora idol och ledstjärna här i livet, Egoina, listade en massa saker hon störde sig på på Burger King tänkte jag här också göra en liten lista. Kanske inte riktigt lika hatisk och inte fullt så lång.

Saker man kan störa sig på på tåget då man jobbar där.

1. Folk som inte kan fälla ner brickan. Hur svårt kan det va!? Lyft och dra ner, det finns till och med en beskrivning på stolsryggen rakt framför näsan.

2. Folk som demonstrativt visar att dom inte ska ha nåt och klagar högt på hur dyrt allt är.. och sen 30 sekunder senare ändrar sig och ska handla iaf så jag får gå tillbaka.

3. Folk som tycker det är skandal att vi inte har ett stort urval av vegetariska smörgåsar med oss.

4. Folk som frågar mig om bussanslutningar långt åt helvete iväg och fram i tiden. Jag sköter serveringen, vill du veta vad en Toblerone kostar så frågar du mig.

5. Folk som blockerar gångarna med barnvagnar och bagage, trots att man bett om att dessa ska vara fria från just bagage pga framkomligheten.

6. Folk med störiga och omotiverat höga sms-signaler. Självklart är det alltid dessa som får 10 sms i minuten oxå.

7. Folk som inte stänger toadörren. Det luktar ju inte rosor därifrån..


Listan kan säkert göras längre, men jag är ju innerst inne en glad person (inbillar jag mig..) så jag stannar där. Jag var förresten och bowlade i går för första gången på drygt två år. Och jag kan meddela att jag ägde på ett sätt ingen ägt förut. Yours truly bowlade 211.. ja, ni hörde rätt... 211 på en serie. Sjukt bra om jag får säga det själv, och det får jag.

Frid kamrater!

Kommentarer
Postat av: Egoina

hahaha.. så roligt! hur man får en hund att låta bli att tigga..

Postat av: maria

Jag ska nog va glad om jag kommer över 100 på en serie... Vi får ta den där matchen snart, pratat om det för länge nu...

2007-09-15 @ 01:39:25
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Egoina

du är så bäst. hur kunde jag missa det här med idol och ledstjärna sist jag läste detta? jag tycker du ska göra fler sånna här listor. me like

2007-09-17 @ 16:54:54
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Egoina

riva får? prata svenska pliiiz

2007-09-17 @ 16:59:48
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: emelie

måste bara säga att det var en himmla rolig lista!^^

2007-09-22 @ 16:05:18
URL: http://msguldlock.tjejsajten.se
Postat av: Malin

haha, det där med sms signaler stämmer ju haha

2007-09-23 @ 23:48:48
URL: http://mallanbrallans.blogg.se
Postat av: Anonym

Detta är nog det bästa inlägget, klockrent!

2007-10-14 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback