Dance if you've got an electrohead!

Har massor att göra.. så mycket så jag inte vet vart jag ska börja. Det slutar dock alltid med att jag inte gör nåt istället och blir ännu mer stressad.. så med tanke på blodtrycket tänker jag inte ens nämna skolan i detta inlägg.. skit, nu gjorde jag det iaf. Lite kul saker har dock hänt oxå. Efter några spelningar i sommar trodde jag det skulle bli en rätt lugn höst, men det bara small till i förgår och vips hade vi tre nya spelningar bokade. Den ena är dock ännu lite hemlig så får väl avvakta med att skriva den, arrangörens order. Den första kommer äga rum i Norrköping den 29 september, vi ska supporta Slagsmålsklubben.. bara en sån grej. Dom räknar med 1200 pers så det lär bli det största hittills för oss. Coolt och lite läskigt.. men mest coolt. Den andra är på Kåren här i Falun och nånting säger mig att det blir några färre i publiken där. Var på intervju idag oxå på Manpower.. jag hade tydligen sökt nåt via en av deras annonser.. inget jag kom ihåg men igår ringde dom och sa att jag borde komma dit på intervju. Tänkte struntat i det men gick dit ändå. Hamnade jämte en närvös asiat i väntrummet som direkt frågade den mötande intervjuaren om han kunde få ett jobb nu när han hade gått dit och allt. Nåväl, eftersom jag inte hade några som helst förväntningar eller mål med intervjun alls kändes det ganska lugnt och avspänt. Lyckades till och med få till ett klockrent skämt så killen fullständingt bröt. :) Nöjd med den..

Nu blir det chokladpudding.. Egoinas fel...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra..! ska ner till stockholm nästa helg, kanske ska komma förbi och se när ni spelar i norrköping då.. :P *ler* puss puss saknar walle!!

Postat av: Egoina

skyll inte på mig. det är skaparen av chokladpuddings fel.

2007-09-21 @ 11:23:45
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Jimson

Tell me about the skämt! Hade jag inte åkt iväg hade jag varit i Norrköping aktuellt datum. Attans! Kan man boka dig för en spelning på varmare breddgrader?

2007-09-21 @ 11:30:52
Postat av: SOFIE

uhh norrköping:) vad spelar du?

2007-09-21 @ 14:24:58
Postat av: Emma

Du är UTMANAD! gå in på emmasjidder.blogg.se
:)
Hur går det med livet annars då?
Förresten är inte chokladpudding något dåligt. Eftersom man blir glad av choklad måste det ju räknas som nyttigt! Eller hur? :)
*kramas*

2007-09-21 @ 19:52:11
Postat av: maria

Tänk inte på skolan, det gör inte jag! Jag ser fram emot Kåren den 19e! Äntligen ska jag få se er live! Ligger sömnlös hemma hos syrran. Helt omöjligt att sova, saknar min säng! Elin har gömt datorn så jag surfar på mobilen! Dyrt nöje! Kan inte smälta att jag missat det där mailet! Tur att jag såg det nu iaf! Här ska det tejpas!! :)

2007-09-22 @ 02:27:29
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback