I'm all made of music..

Man förväntar sig det allra bästa av sig själv. Man vill se bra ut, må bra och göra bra saker hela tiden. Man vill att allt man gör blir perfekt. Man önskar att alla ska behandla en så som man förtjänar att behandlas, med omtänksamhet och respekt. Man skulle önska att alla resor man gör blir perfekta, att alla vänner är pålitliga och stöttande, och att ingen nånsin glömde bort ens födelsedag. Man räknar med att alla människor omkring en ska vara ärliga, öppna och kärleksfulla. Man räknar med att ens föräldrar ska vara stolta över en och att ens syskon ska älska en obetingat. Att ens eventuella partner ska förstå hur hårt man arbetar. Man förväntar sig att livet ska vara rättvist. Man förväntar sig att den gode belönas och den onde bestraffas. Ja, tänk om världen såg ut så!? Men tyvärr, världen är inte perfekt, och det är ingen annan heller. Inte du, inte jag. Och tack och lov för det! Om man vore perfekt skulle ingen stå ut att vistas i ens sällskap ändå. Så ge upp din omöjliga strävan efter att vara perfekt!

Ja, jag ska.

Börjar bli tajt med projektet nu. Har fått hem filmen och börjat småtesta lite. I princip ska det vara klart till på måndag så blir till att pressa sig i helgen.. men ska nog gå bra detta. Kul med utmaningar! Ska sätta mig en stund snart och plinka, tänkte suttit hela dagen men sen uppstod en fest hos Erik (såklart, så jag ska få chansen att gå vilse igen..) och vem kan tacka nej till några öl? Inte jag iaf. Var nere på Systemet nyss och handlade hem några Heineken.. sweed! Var ganska mycket folk, alla kassor öppna men inte så långa köer. Gick iaf galant och jag är riktigt nöjd med mig själv! Tror det vankas besök med omkring den 6'e april. Modersenheten och hennes... "vän" (?) kommer nog upp och hälsar på. Kan bli trevligt. Dom ska bo på hotell med så jag slipper ha dom här trängandes på mina 25 kvadrat. Skönt för mig men framför allt skönt för dom skulle jag tro. Och så blev jag "tagen" av fru Stillberg med vilket innebär att jag ska lista sex underliga saker om mig själv. Och eftersom jag är så otroligt generös följer denna lista här.

  • Jag lär vara den ende i min ålder som fortfarande har en mjölktand kvar.
  • Jag blåser alltid i glaset innan jag häller nånting i det.
  • Om jag börjat lyssna på en låt och det gått mer än 10 sekunder kan jag inte avbryta den utan måste höra klart den helt.
  • Jag kan oroväckande många dansbandstexter utantill. (mammas fel)
  • Jag kan inte äta och dricka kolsyrad dryck samtidigt, antingen eller som gäller. (det rimmade..)
  • Och slutligen det kanske mest underliga.. jag är singel. ;)

"Min krona finns i mitt hjärta, inte på min hjässa.
Den är inte prydd med diamanter och ädla stenar.
Och ögat ser den ej: Förnöjsamhet heter min krona.
Den kronan är en sällsynt gåva för en kung."
~Shakespear

Kommentarer
Postat av: Fanny

hade det vankas fest i morgon hade jag oxå vart med det kan du ge dig på.. :P men nu va de idag.. *ATANS* pussas

Postat av: maria

Jag ska sluta prata om mens när du är med, lovar. Kul att det gick bra på systemet (varför kan jag inte skriva systemet utan att tänka på Hipp hipp?!). Ja, det är verkligen underligt att du är singel, men dock ännu underligare att jag är det! Jag kan verkligen inte fatta....
Drömde om dig i natt förresten! Kan ju inte betyda
annat än otur! ;P
Take care!

2007-03-16 @ 22:41:55
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Du skulle bara veta vad jag drömmer ;)

2007-03-17 @ 12:26:48
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Du skulle bara veta vad jag drömmer ;)

2007-03-17 @ 12:31:47
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Anna

Oj, en mjölktand? Det var något att skryta med får jag lov att tala om. Coolt! :P

2007-03-18 @ 13:49:00
URL: http://alterica.wordpress.com
Postat av: Ulrika Henriksson

Skriv mer!

2007-03-19 @ 07:00:28
URL: http://www.weekend-spa.se/spa_utomlands/
Postat av: Anna

haha, det är inte lätt alltid. :D Blev du besviken då? :P

2007-03-20 @ 06:17:43
URL: http://alterica.wordpress.com
Postat av: maria

Jag frågade dig ju om rastning strax efter du kommenterade i går (faktiskt utan att ha sett kommentaren), men då skulle du ju bada. OCh följa med till badet fick jag inte heller. Ring mig när du vill gå i kväll, så smiter jag från skolan en stund.

2007-03-21 @ 15:48:23
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Angelica

du är utmanad kolla min blogg för mer info :P

2007-03-22 @ 20:12:10
URL: http://atl.blogg.se
Postat av: maria

Varför inte? ;P

2007-03-25 @ 22:40:23
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback