We will all remember 1985..

Då bär det snart av till Stockholm då.. dax för spelning nummer två med Mars TV. Klubb Volga arrangerar det hela. Har dock blivit lite förkyld opassande nog men får hoppas det inte påverkar allt för mycket. Ska bege mig av från Falun vid 13:00-tiden och tänkte hinna med en hel del innan dess, får se hur det blir med den saken.. Längesen jag uppdaterade jag vet, men saknar ork att skriva + händer inte så mycket.. mest jobb och när man inte jobbar sitter man mer eller mindre i en halv-koma och bara stirrar. Kommer tillbringa resten av veckan i Stockholm oxå.. fredag till måndag ska jag vara där och jobba så blir tre nätter på hotell denna gång. Inte hela världen men en smula ensamt, alla de jag känner i den staden är inte där i helgen heller såklart.. men blir nog bra ändå, vem vet vad som händer? Övrigt saknar jag familjen en hel del, önskar jag kunde vart nere nu i helgen då Natalie fyller 1 år men det är ju som det är. Ska försöka hinna ner innan skolan börjar igen iaf. Kostar ju multum dock att beställa biljett med kort varsel.. suck! Damn you SJ!

Nah, ska ta tag i dagen lite då'rå.. och kanske öva lite på nån låt.. vore ju bra om man kan minnas sina egna texter..

Frid kamrater och Synth on!


"in the end, it's always the what ifs that hurts the most.."

image17

Kommentarer
Postat av: maria

Bra citat det där. Vart kommer det från?

Postat av: maria

nåt hade hänt med min adress, så du vet...

2007-07-12 @ 20:53:09
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Fanny

Hoppas de gick bra där nere..! men de vet jag ju att de gjorde men endå.. ;)
saknar dig vännen min.. kom upp och hälsa på mig..! pussas

2007-07-13 @ 16:06:18
URL: http://pintet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback