A room with a view..

18 timmar till avfärd mot Göteborg då. Har haft en ganska händelsefattig helg, har bara suttit och pillat med musik. Gjorde om en låt + fick till en ny som blev rätt bra. Ska bli kul att köra dessa på onsdag, får plugga lite text på tåget.. Annars är allt i sin ordning tycker jag.. inhandlade en ny slirre idag (silvergrå) för sista pengarna.. den kommer troligen få vara med under spelningen. Sen blir det jobb i Stockholm i helgen igen.. dock har jag ganska lugnt med jobbdagar kvar.. sen är det snart skoldax igen. I nuläget inte ett dugg sugen på det, kan ju hoppas inspirationen vänder lite innan dess.. Skissar även på att åka nerom la familia i slutet på augusti, borde gå. Ska gå.

Frid mina vänner!

Mmm, whacha say,
Mmm, that you only meant well?
well of course you did
Mmm, whacha say,
Mmm, that its all for the best?
of course it is
Mmm, whacha say?
Mmm, that it's just what we need
you decided this
Mmm, whacha say?
Mmm, what did she say?
~Imogen Heap - Hide and seek



Let's pop it!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till på tåg resan ner.. du kommer äga dom nere i gbg go for it baby... ;) sjung och spela för mig oxå.. =) *pusss*

Postat av: maria

Fix you. Oh så bra den är!

2007-07-23 @ 22:40:12
URL: http://amarialarsson.blogg.se
Postat av: maria

Hoppas den va snygg slipsen. Men det var den förmodligen. Shit, slips är snyggt! Tänk en riktigt snygg man med slips och skjorta... och kanske en kavaj. Tror bestämt jag vet en sån.....

2007-07-24 @ 20:04:02
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Fanny

Jaa jaa din lilla lort.. jag har kvar mitt hår.. ;) bästis walle festa åt mig oxå, ska oxå festa idag men blir inte lika vildt som hos dig.. *HAHA* ha de gött i gbg och hälsa alla fårn mig.. ;) hörs när du e klara med ditt kör..! pussas ps. du måste komma till mig och hälsa på någon dag, det är jämt jag som kommer till dig ju...ds.

2007-07-25 @ 17:04:07
URL: http://pintet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback