One out of three hearts has to be broken..

Alla basister ser likadana ut, bar överkropp, rakad skalle och pipskägg. Jag vet, jag har försummat min blogg.. ber om rågsikt till alla fans men jag har saknat både inspiration och tid. Ska nu iaf försöka krysta ut några rader. Upplever en rejäl skoltrötthet.. detta i kombination med mycket skoljobb blir en slitsam situation. Får hoppas man kan ta sig igenom skiten med ett G iaf. Hade kusinerna på besök förra helgen vilket var trevligt. Lirades en del Nintendo Wii och jag ägde i bowling tills Ia hittade en magisk skruv och knäckte mitt rekord. Hade tom träningsvärk dagen efter vilket påminde mig om att jag borde börja träna lite igen.. för nu är jag nog frisk iaf.. vågar knappt säga det för då åker jag väl på Creutzfeldt-Jakobs sjukdom eller nåt.. jag försöker inbilla mig att jag inte hinner men det är mest ett svepskäl.. en timme per dygn hade man ju hunnit om man inte vart så seg att komma igång. Vi var även på hockey på fredagskvällen, Leksand - AIK.. slutade 4-3 och alla var glada. På lördagen  skulle vi ge oss på att spela in lite igen, nåt vi inte gör allt för ofta..  gick väl okej, får se vad man kan göra med det. 

Har fått/köpt en massa ny bra musik med.. så mycket på en gång att jag knappt vet vad jag ska lyssna på först.. vill höra allt samtidigt typ.. har levt med iPoden i öronen de senaste dagarna.. + har programmerat lite med, nån klubbarrangör i Göteborg har, enligt hans utlägg i mailen, blivit vårt största fan så det kanske blir nån spelning till våren på Storan i Göteborg. Hade vart skitskoj men samtidigt brutalt närvöst.. men det är ju det här vi vill så man får försöka komma över det. Hade vart en klar fördel om vi hade spelat lite oftare än vart 2-3'e år.. nu känns varje gång som den första..

Behöver ett jobb med.. ingen vill ha mig.. har ringt lite och skickat in ansökningar men får inte ens ett svar.. så jäkla drygt.. tips är välkomna.. alla tips.. fort!

Ljungberg sitter och luktar på en kaktus och sticker sig på nosen.. sött.

bzz..

Kommentarer
Postat av: maria

En fråga.. Kunde du stava till Creutzfeldt-Jakobs eller fick du slå upp det, eller det kanske är en ren chansning??

Bra musik är bra. Tack för tipsen!

Postat av: Fanny

Ditt as... du skrev inte ens att du tärffat mig de gjorde då jag i min blogg.. nu kräver jag ett helt eget inlägg eller en ursäkt av herr WALLE!!!
pussas =)

2007-02-16 @ 13:15:52
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: maria

Ja det gör han. Men frän är han ändå med sitt svarta hår och vita skjorta.

2007-02-18 @ 00:49:18
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback