Do I have to make you a mixed tape?

Uuuh, för att citera Familjen (artisten inte dom där hemma..) "Det snurrar i min skalle!". Så jäkla mycket nu från alla håll så hela jag drabbas av systemfel. Blir lixom bara ståendes helt handlingsförlamad och vet inte vart jag ska börja. Trött, huvudet dunkar och räkningarna väller in.. funderar på att tejpa igen brevinkastet. Var som tidigare nämnt i Göteborg i helgen och hade åtminstone för en kväll förbaskat roligt. Tågresan ner gick relativt bra, något tungt att bära omkring med synthen men det gick bra trots allt. En del platsbytande på sista sträckan vilket var lite trist men man får ju ställa upp när folk frågar snällt. Fick även hjälpa en utländsk mamma med tillhörande barn till deras platser och samtidigt praktisera min engelska som plörtsligt blev extremt kass. Väl framme mötte Christian upp och vi åt pannkakor i hans bostad innan Ia skulle hämtas på jobbet.

Ias och Serenas lägenhet var mycket fin och jag placerades i en viksäng i vardagsrummet. Orkanvindar utanför gjorde dock insomnandet något utdraget. Dag två och så att säga "huvuddagen" knäpptes första ölen runt 15:00. Sög på en Guinness tills Ia återvände från jobbet. Sen ölades det och lyssnades på musik och något senare anslöt Chistian och två av hans vänner. Färd mot Storan.. ptja, runt halv elva kanske.. har glömt när vi åkte. Var ganska glest med folk när vi kom men det bättrades på efter hand. Båda banden var bra men Rupesh Cartel är klart bättre i mitt tycke.. Jag och Ia hoppade och tjoade och hade som sagt jäkligt kul. Ruggig träningsvärk i vaderna två dagar efteråt men det var det värt...

Hemresan blev småjobbig då vi kom hem runt 04:30 och jag skulle upp runt 08:30 och ta tåget vid 10:00. Var en smula bakis så blev sex långa timmar i SJ's obekväma stolar. Väl framme vådaslök jag en mosmeny från Statoil som oxå var dagens första mål mat. Och nu är det mindre än en månad till vi ska upp där och spela... shit.


"Tro på dig själv,
för du är den ende som vet vad som är bäst för just dig.
Och du är den ende som blir lidande om du inte följer dina drömmar..."


Kommentarer
Postat av: en lisa

"Tro på dig själv,
för du är den ende som vet vad som är bäst för just dig.
Och du är den ende som blir lidande om du inte följer dina drömmar..."

Den var fin

2007-04-25 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback