Stop being so mechanical she said..

Uuh.. känner fortfarande av träsmaken efter sammanlagt 18 timmars sittande då Dagge var här och mixade för oss. Visst kul att se en gammal räv in action men va fan... efter fyra timmars stirrande i hans nacke kändes det redan som tillräckligt, och inte visste jag då att det var 14 timmar kvar. Nåväl.. annars är det en hel del roliga projekt framöver, åtminstone i teorin. Får hoppas man kan överföra den kreativa tanken till nåt bra oxå.. Det är ju precis det kursen handlar om... från en ide till slutlig master. Iden är klar, skrev låten härom dagen. Nu ska jag bara förklara för några ännu inte utvalda musikeroffer hur dom ska spela den oxå.

Drack förresten ut ännu en 1,5 liters mjölk innan och sköljde den, ja just det, tre gånger... fast idag kändes det helt okej... jag kanske är botad? Nej det är jag inte.. Tvättstugan nu.. måste handla med.. sen mixa lite på skolan.. skicka brev till syrran..

Betalade räkningar innan.. nästan alla pengar försvann + att har fyra räkningar kvar att betala.. suck.. hopplöst! Malmö FF förlorade mot Öster.. men det är kanske inte så konstigt, jag håller ju på dom och varför skulle nåt gå som jag vill!?


"Nothing worth having comes easy.."


Kommentarer
Postat av: Anna

Drömma går ju, men ibland blir drömmar verklighet. Dont give up on faith...

2006-11-02 @ 21:49:30
Postat av: Anonym

hej jag är en fisk är du ett plankton för jag vill bara äta upp dig snugging grrrr. ohhojdå, jag kom på en grym raggningsreplik när jag satt här och försökte vara rolig. dah. doh. så, du gillar kall öl?

2008-05-20 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback