No big deal, it's just life..


Jag vaknade, och så var den dagen förstörd.. Det finns dock en grej jag gillar med att vakna. Dom där första 3-4 sekunderna då jag precis öppnat ögonen och en känsla av total frid och välbefinnande omfamnar hela mig, sen tar verkligheten åter över och allt blir som vanligt. Så som det känns de där sekunderna vill jag må hela tiden.. aja, drömma går ju. Blev utgång igår trots att det från början inte var tänkt så.. skulle bara ta "en" öl men det funkade inte denna gången heller, det blev ett par till. Det var t.o.m. flickor som självmant satte sig vid vårt bord. Coolt tänkte vi tills det visade sig att dom var gravt underåriga och endast ute efter att få öl utköpt. Borde man ens dricka öl när man är 16? Jag bidrog inte till nåt utköp men det hindrade inte den ena från att spilla öl över min tröja. Ungdomar!

Avrundade kvällen med mitt livs första falafel, konstig mat men förvånandsvärt gott, fast klockan 03:00 på natten kan man i princip äta vad som helst. Har suttit och mixat någa timmar idag på skolan. Gick väl skapligt. Skönt att ha fått lite gjort iaf.

Katten stirrar på mig..

Funderar på hur jag ska avsluta min lördagkväll.. ryggläge eller mixa? Eller så gör jag lite både och.. ja, så får det bli. Men först en macka. Frid!

Måste erkänna en sak, låg i min säng redo för att få lite sömn härom natten och hade MTV på några minuter. Hör en låt som fångar min uppmärksamhet, popigt och svängigt tänkte jag. Till min fasa ser jag då att det är Paris Hilton. Så från och med nu lever jag i en värld där jag tycker Paris Hilton är bra. Ännu en livskris att bearbeta..


"Nothing worth having comes easy.."


Kommentarer
Postat av: Tobias

Falafel är kung å jag är åxå helt oskyldig när det gäller sextonåringar på koppis.

Postat av: maria

Känner igen det där med Paris Hilton. Gjorde precis samma sak i sommras. Stod och kastade upp post på joobbet och lyssnade på P4. "Vilken schysst låt" tänkte jag och ångrade mig precis då avan kom...

2006-10-29 @ 18:47:29
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback