Walle, you're not listening!

Har uppmanats att uppdatera mer frekvent och det är väl det jag med detta inlägg oxå då gör. Vad kan vara mer frekvent än nu och nu... och nu? Anledningen till att jag allt mer sällan delar med mig av vad som händer tror jag grundar sig i att det för tillfället inte händer nåt som direkt sticker ut. Ska dock snabbt tänka tillbaka på veckan som varit och plocka fram det viktigaste. Öhh.. hm.. kommer inte ihåg nåt som är längre tillbaka än onsdag så får väl ta där ifrån då.. Fikade på dagen med Fanny. Vi hann även med att studera akvariefiskar och råttor. Fick dock inte se hennes mus, frågade visseligen inte heller... På kvällen var det radiosändning vilket jag tycker alla borde lyssna på. Särskillt nu när Lost snart ska ha uppehåll, då finns det ingen bra anledning till att missa det längre. En länk till radions hemsida finner man bland länkarna ner till höger. I princip hela torsdagen spenderades i Borlänge. Åkte dit i rockvolvo med rockbandet Basically The Same. Ett komplett band på så sett att dom är duktiga på att spela, trevliga som fan och dessutom behagliga att se på.  :)

Vi var på plats redan vid 16:30 ungefär om jag minns rätt pga att det delades ut gratis mat till artisterna. Jag var inte artist men pga att jag bar en gitarr *ryser* kunde jag snylta till mig lite tacos. Tac-ar! Sen följde en ganska lång väntan i logen då dom inte skulle upp på scen förrän 20:45 (som blev 21:45). Fanns vatten, Cola light och frukt i logen.. inte lika rock men får duga. Var fem band sammanlagt, övervägande bra hela bunten. Vi avslutade med hamburgare på Max vilket för övrigt numera är mitt favoritställe för sådan föda. Skönt med hamburgare som faktiskt ser ut som på bilden när man får den.

Fredag: Sov till 14:30 så gav upp dagen direkt. Plinkat lite musik + fick sjunga duett med mor i telefonen när hon ringde och var i kononform innan. Skönt att höra att hon var glad och mådde bra. Undra om hon är lika pigg i morron.. Och på tal om i morgon, dvs idag lördag är det min tur att dricka mig tillbaka till stenåldern. BTS ska spela igen (på Kopparhatten) + Erik celebrerar årsdag och man har ju haft mindre anledningar att festa till det förr så.. in i dimman bara.


"Ready to be misguided and mislead.."



Kommentarer
Postat av: maria

Äntligen nåt nytt att läsa :)
Så Borlänge var roligare än Anders och Måns hemma hos mig? Tror jag knappast!

Postat av: maria

Om du vill sitta i din ensamhet och göra det så är det upp till dig.. Men sällskap är alltid roligare, men du hatar ju människor..

2006-11-18 @ 23:16:09
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback