One of the aliens..

Har just spenderat en stund på akuten.. vilket jag för övrigt tycker skulle kunna byta namn till "om du inte har så bråttom" istället. Fast de prioriterar kanske andra åkommor än att vara bakis med trasig hand. Och det jag sökte för var i första hand handen då. Brukar inte söka hjälp när jag lider men har overkligt ont så jag misstänkte skelettskador. Några sådana fanns dock inte (gissningsvis pga mitt rikliga mjölkintag som barn..) och jag fick en gasbinda och en räkning på 250:- för besväret. Känns hårt då jag redan räknat ut att jag kommer ha tusen kronor kvar när allt är betalt efter nästa CSN-peng. Och dessa tusen ska räcka till överlevnad och julklappar... lycka till Walle! Visst är livet underbart.

Fan va ont jag har! Varför fortsätter jag skriva? Därför slutar jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback