November is dying..

Ännu en vecka förbi. Tiden rusar. Har iofs vart en rätt okej vecka, har haft skaplig koll på mina demoner och vart ledig mycket från skolan. Skönt. Har även blivit en del krogbesök.. tre stycken närmare bestämt. Måndag, onsdag & lördag.. bra med vänner, trevligt att vara ute med er och ni får mig att tänka på annat för en stund. Stort tack! Tack även till Erik som förklarade varför klockan slog tre gånger vid kvart i tolv härom natten. Tydligen slår klockor i dalarna en gång kvart över, två vid halv och tre gånger vid kvart i.. Detta var inte jag bekant med, och detta medför då tyvärr att klockan på torget inte var så frigjord som jag hoppades.

Fars dag idag, ingen som har ringt och grattat.. och tur är väl det.. =P även om jag skulle vilja ha en junior.. fast då vill jag helst vara medveten om det. Stort tack även till mina föräldrar som alltid ställer upp när man behöver det.. tack för att ni finns!


I mörkret är alla färger grå..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är konstigt att klockor ska slå olika på olika ställen i Sverige. Skumt.

2006-11-13 @ 18:40:05
Postat av: Fröken Jimson

Jäkla mycket tackande. Man tackar ;)

2006-11-13 @ 19:14:56
Postat av: maria

Jag tycker du ska skriva lite oftare så jag har nåt att läsa ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback