Time spent wishing is time waisted..

Uuuh.. seg dag.. Sov igår till 15:00, länge kan tyckas men jag la mig 09:00 så inte så många timmar trots allt. Somnade igen vid 23:30-tiden och vaknade smått förvirrad igen vid 01:12.. Vad göra nu tänkte jag och upplevde en uns av energi i kroppen. Gjorde dock inget mer kreativt än åt lite + kollade på Scrubs och slösurfade bort ytterligare några timmar av mitt liv.. Tänkte att pga mina brokiga sovtimmar kunde jag kanske vara vaken till ikväll och möjligen vända dygnet rätt igen och leva som en normal människa. Denna plan höll dock inte och jag somnade sked med katten runt 09:30. Har sedan vart hos Simon en stund och diskuterat morgondagens redovisning. Usch, hatar verkligen muntliga föredrag men får försöka göra en kraftansamling och stå ut. Simon är ju solid as a rock så får luta mig mot honom om det skulle krisa. Andas lugnt Walle.. nej... lugnt sa jag...

126393-5

Hej ångest.. var vänlig dra!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi ska nog fixa de här du och jag.. ;)

Postat av: maria

Du måste sova ordentligt!

2006-12-05 @ 00:42:36
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback