The master of chaos..

Sitter här, lite grusögd som alltid. Somnade några timmar igår kväll vilket gjorde att jag vart uppe hela natten. Fixade i ordning lite i hemmet så det är någolunda snyggt inför resan neråt i morgon. Så nu har man diskat, dammsugat, tvättat, städat toan, slängt massa skräp i form av reklamblad (trots att man har "ingen reklam tack" på dörren). Det sista som återstår är att lämna nyckeln till Karin, kattvakten. 30,5 timme kvar till avfärd. Ska bli skönt att komma ner faktiskt samtidigt som jag alltid får en liten klump av ångest när jag ska tillbaka till det där stället. Har fått för många negativa minnen de senaste åren som numera förknippas med Khamn.. för många platser och ansikten som gör en påmind.. men där finns trots allt bra folk oxå och man får försöka fokusera på dem istället.

Vad gäller vår annonserade Bar Wars kväll blev denna inställd då Tobbe, trots sitt halvfinska påbrå, kände sig för sleten för denna mängd alkohol. Vi skjuter således på det till ett senare tillfälle. Jag fick dock i mig en stabil mängd iaf och hela söndagen spenderades med bakisfrossa och funderingar på att bojkotta alkohol för all framtid. Självklart har dessa funderingar nu försvunnit och en kall öl hade suttit fint.

Kommer vara utan internetuppkoppling under blekingevistelsen och för er som känner att ni inte kommer klara er utan mig dessa åtta dagar kan nå mig på min mobil. Och vidare vill jag önska alla en riktigt god och fröjdefull jul. Köszönöm!

126393-8
The Stormtrooper, beach 2005

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kommer och höra av mig på mobilen ;) *ler*

Postat av: maria

Dammsugit heter det på svenska. =P
Du kan väl gå hem till mig och diska oxå, hann inte det innan jag åkte. Linus har nyckeln!

2006-12-19 @ 21:28:05
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: maria

Jga skiter hur du säger det. Bara du använder rätt svenska när du skriver.. =) Haha! Ska vi både föra en konversation här och på msn? Nä, lägger ner båda för den här gången tror jag!

2006-12-19 @ 21:43:58
URL: http://amria.blogg.se
Postat av: Anna

God Jul på dig också och försök andas så mycket du kan, viktigt att komma ihåg. :) Skickar en stor julkram! :)

2006-12-20 @ 12:51:51
URL: http://amicitia.blogg.se
Postat av: Davie

åhfan, du ser ju fan biffig ut här walle ;D

2008-04-20 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback