I died today and no one even noticed..

Mådde inte bra igår kväll.. hade en tablett kvar och tog denna för att få lite ro och somna. Och somna gjorde jag.. vaknade 16:00 i eftermiddags helt mosig. Sov 13 timmar! Var troligen trött i kroppen + att tabletten oxå kan haft viss inverkan. Blev korta stunder störd av katten med.. han tycker jag är tråkig as hell när jag sover för mycket. Detta visar han genom att använda mig som avsats för diverse hopp men även det omvända.. som landningsplats. Jävligt irriterande och på nåt sätt lyckas han alltid minst 1-2 gånger landa på mina kronjuveler.. inte helt skönt. Hade han inte vart kastrerad skulle jag hoppat på hans. Var uppom studion en kortis och fixade med lite ljud till projektet vi håller på med. Börjar dock känna starkt tvivel mot min låt och tycker inte den låter bra längre.. får väl se om den går att rädda på nåt vis.

126393-6

Annars är det ungefär som vanligt.. går upp och ner.. har haft ett par "ner"-dagar nu så får hoppas det vänder uppåt lite snart igen. Nån vidare julstämning har inte infunnit sig och kommer troligen inte göra det heller. Det enda julpynt jag har är en röd ketchupflaska. Även på kärleksfronten är det lugnt.. kan iofs inte påstå att jag varken försöker eller strävar efter nåt annat just nu heller.. detta trots att man är lite kramsugen då och då. Har dock börjat får brev relativt regelbundet av nån tjej som heter "Svea Inkasso".. låter italienskt.. hon är rätt trevlig men verkar vara besatt av pengar.. får se vad det kan bli av det. Nåväl, dax för lite annat.. annars fastnar man väl vid datorn som vanligt...

Kommentarer
Postat av: maria

Vem är inte i behov av en kram då och då?

Postat av: Anna

Tänkte bara tacka för att du fick mig att le, kanske även fnissa lite högt över din katts sysselsättningar. Skönt att du har fått sova ut, är säker på att du behövde det. Vad är det bästa du vet, något som alltid får dig att må bra?

2006-12-07 @ 10:45:00
URL: http://amicitia.blogg.se
Postat av: Fröken Jimson

Tut! Tänk nu efter Walle, både en, två och tre gånger, innan du svarar på Annas fråga. Ledtråd till enda rätta svaret; Börjar på J och slutar på imsång =) (alternativ skadeglädje av Dimsum-incidenter)

2006-12-08 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback